Volné pracovní pozice

Asistent/ka Finanční ředitelky

  • Místo pracoviště: Harfa Office Park, Českomoravská 2420/15, Praha 9
  • Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou
  • Práce na plný pracovní úvazek
  • Nástup: ihned/dle domluvy

Co budete mít na starosti? Nečekejte žádný taxativní výčet, práce je velmi různorodá, schopnost přiložit ruku k dílu je vítána, zejména se však ale bude jednat o tyto činnosti:

  • Poskytování administrativní podpory finanční ředitelce (příprava materiálů a podkladů pro jednání, vedení agendy a správa dokumentace, příprava podkladů pro smluvní dokumentaci a její správa, kontrola její správnosti a aktuálnosti v kooperaci s právní podporou);
  • Administrace veškerých objednávek na dodávky a služby;
  • Organizování a správa pracovního kalendáře, plánování schůzek a pracovních cest;
  • Komunikace s externími a interními partnery, vyřizování korespondence;
  • Příprava a zpracování podkladů pro jednání s třetími stranami;
  • Účast na poradách a vyhotovení zápisů z těchto jednání dle požadavků finanční ředitelky, případně jiného člena vedení;
  • Administrace poptávkových a výběrových řízení, která budou realizována;
  • Služební cesty (někdy je potřebné být řidičem);
  • Operativní podpora vedení a řešení urgentních situací dle aktuálních potřeb;
  • A mnoho dalšího, v čem byste se rádi realizovali.

Co by Vám nemělo chybět a koho hledáme:

  • Loajální, důvěryhodnou, spolehlivou a diskrétní osobnost;
  • Komunikativní osobnost;
  • Pečlivou, samostatnou a časově flexibilní osobnost;
  • Nechceme Vám nic připomínat, naopak Vy budete hlídat nás; 😊
  • Výborné organizační schopnosti, milé a příjemné vystupování;
  • Touha se vzdělávat, poznávat a učit se nové věci;
  • Mít radost z toho, že je vedení spokojené.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Moderní kanceláře s výbornou dopravní dostupností;
  • Zajímavou práci v dynamickém sportovním prostředí;
  • Perspektivu vlastního profesního rozvoje;
  • Možnost dlouhodobé spolupráce u stabilního zaměstnavatele;
  • 5 týdnů dovolené;
  • Víceúčelová karta MultiSport;
  • Stravenkový paušál;
  • Služební telefon a notebook.

Co je na pozici potřeba?

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou (nejlépe v ekonomickém oboru);
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici (výhodou);
  • Proaktivní přístup a schopnost práce pod tlakem;
  • Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič/ka;
  • Velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (zejména Outlook, Word a Excel).

Hledáme člověka, kterému je a bude práce koníčkem, který nechce pouhé zaměstnání, ale hledá také možnost osobní seberealizace. A pokud doposud nejste fanouškem hokeje, jsme přesvědčeni, že se z Vás brzy stane.

V případě, že Vás tato pracovní příležitost zaujala, zasílejte svůj motivační dopis společně s životopisem na e-mailovou adresu: horynova@czehockey.cz do 14. března 2025!

Těšíme se na Vás. 😊

Square - všude - MS žen 25