20.11.2022 | Tisková zpráva

Jedenáctý Týden hokeje je tady! Do akce se zapojí 157 klubů po celém Česku

Oblíbený Týden hokeje odstartoval! Od 21. do 27. 11. 2022 proběhne už 11. ročník této celorepublikové akce. Zapojí se do něj celkem 157 hokejových klubů ze všech 14 krajů. Akce je určena dětem ve věku 4-8 let v doprovodu svých rodičů či zákonných zástupců. Novou tváří Týdne hokeje se letos stal útočník Bostonu Bruins David Pastrňák.

Během přibližně dvouhodinového programu Týdne hokeje budou mít děti příležitost seznámit se s ledním hokejem, udělat své první hokejové krůčky a vytvořit si tak svůj prvotní hokejový zážitek. Pořadatelé pro ně připraví zábavný program na ledě i mimo něj. Rodiče se při akci detailně seznámí s tím, co obnáší mít doma malého hokejistu, jaký je přínos ledního hokeje pro fyzický a osobnostní rozvoj dětí, a získají rovněž informace o pořádajícím klubu i podpoře, kterou mohou děti získat ve svých začátcích.

Podporu akci Týden hokeje i celému projektu Pojď hrát hokej vyjádřil nedávno i David Pastrňák, nejlepší současný český hokejista, který se stal jeho tváří. Nové propagační video k listopadovému Týdnu hokeje naleznete níže:

„Je skvělé, že je o akci Týden hokeje mezi kluby i rodiči a dětmi stále zájem, a to i po šesti letech existence projektu Pojď hrát hokej a celkem deseti pořádaných akcích Týden hokeje. Zapojení Davida Pastrňáka do propagace akce nás nesmírně potěšilo. Projekt Pojď hrát hokej i v letošní sezoně podporuje jako generální partner obchodní řetězec Kaufland, za což mu patří naše veliké poděkování. Takový zájem a podpora nás nesmírně těší a jsme plni očekávání, kolik dětí a rodičů si letos najde čas a dorazí v listopadovém termínu na zimní stadiony po celém Česku“ říká jménem Českého hokeje manažer projektu Pojď hrát hokej Pavel Landa.

Zástupce generálního partnera projektu Pojď hrát hokej i akce Týden hokeje obchodního řetězce Kaufland dodává: „Podpora sportu a aktivního pohybu dětí a mládeže je nezbytná ve všech sportovních odvětvích. Kaufland podporuje český hokej napříč všemi kategoriemi, a proto i podpora mladých hokejistů je pro nás velmi důležitá. Kromě toho, že jsme generálním partnerem Pojď hrát hokej, tak jsme propojili i naši značku K-Jarmark skrze partnerství správné výživy.“

Kdo se chce o Týdnu hokeje dozvědět více, může navštívit webové stránky www.tydenhokeje.cz a najít si zde akci ve svém okolí.